Ny början

Tänkte att jag ska börja blogga igen. Ganska bra att börja när man är sjuk, då glömmer man inte ett inlägg!
Har öroninflämmation och det suger ju.

Blir man rastlös av att vara sjuk eller? 
jaa-a sjuuuuuuuukt rastlös blir man (hö-hö)


Har ändå tänkt att blli frisk tills på lördag, då Pörr Hanna fyller 19. Vi ska vara hemma hos henne och supa innan sen skulle vi käka också. Går på medicin så bör kanske inte supa hårt men farbror doktorn sa att det var okej så länge jag inte var redlös, det kan man tolka på en mängd olika sätt och jag tolkar det som - bara jag inte spyr. Då kan jag säga; ingen risk för det! Efter vi har vart hos henne så ska dom till gbg men jag och linn har iafl bestämt oss för Trägårn, i borås. vi får se om det är fler som är på.

Studiedag på torsdag så jag ska vara med lite vänner och supa till det!! någon go hemmafest kommer de ju bli :)

Hade en vit helg nu, den som var. Det var på tiden.
I fredags så var vi några brudar som kollade på Idol + dirty dancing, käkade massa godis och drack en jävla massa cola.
Jag ville göra något kul sen, så vi klädde ut oss och hoppade runt i stan med feta grejer. Det var ganska spontant och crazy. HELT UNDERBART ELLE?!!?!!!1

Sen under lördagen så var jag med Emelie och Mia och kollade på någon konstig film och snackade en del. SÅ JÄVLA GÖTT <3 sen ville jag inte dra hem, så tråkigt hemma, Sara och Hanna hade dratt från den festen de var på så jag kunde inte åka dit som jag hade tänkt. Ringde Gian och var med henne, trodde dom skulle in på krogen men dom orkade inte. Kvällen/natten slutade bra i alla fall :) svingött.

Har funderat på vad ska göra efter gymnasiet och kommit fram till att jag inte har någon jävla aning. Får se vad som händer, orkar inte plugga dirr kan jag lova!

I don´t know what is in my head, but if it´s good, then I don´t mind.


chiiiiiiiiiiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0