Häej.

i fredags så vart jag hos min bror. vi käkade spice n rice, godis, chips och kollade idol. så satt vi och tjatade tills jag fick en hostattack och gick hem.

igår så fyllde PörrHanna 19 så vi vart hos henne vid sex och började redan då korka upp, med tanke på att jag går på medicin så gick det otroligt fort innan jag var rejält upp i varv. vi hade i alla fall jävligt kul och drog in till trägårn vid elva. det var kul där med så en jävligt lyckat kväll med andra ord! :)

Idag har jag världens jävla skallebank och har bestämt mig för att chilla med alkoholen till medicinkuren är slut, kommer säkert sluta med att jag går ut på onsdag i alla fall men jag hade inte tänkt mig det.

Nu är jag hos lulle och pluggar, vi ska åka och köpa lite motivation nu!

kort uppdatering från mig.
CHIIIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0