Ja, jag vet. Vi kan göra nånting nice...

Idag har det vart mycket skola och lite annat. Haft två prov som har kännts som att de gick bra, därför orkar jag inte riktigt plugga nu. För att "fira" att det gick så bra på proven så gick jag med kinesen och julia till donken och käkade mig mätt, göttgött. Dock brände jag ju bort det feta när ja sen cyklade hem. När jag ändå va i stan så inhandlade jag en kajal + läppglans, fanns tyvärr inte min ögonskugga, dååååligt! Varför äre glitter i alla svarta ögonskuggor på H&M?! :S

Sen när jag satte mig här så kom jag på att jag var jävligt sugen på packabajs-låten, haha. Jag letade duktigt upp den, nu har jag la suttit en 20 min och spelat och sjungit den, mycket bra låt måste jag säga, jääävlar vilken fantasi den som skrev den måste ha haft! :P

Kännt mig lite schleet idag men vafan, utséendet tar jag igen imöra eller något.

Har vart på skratthumör idag, inte sådär skrattat åt något bra skämt, det gör man ju alltid. Jag har skrattat åt ingenting, BOKSTAVLIGT skrivet! men jag har haft kul iallafall :D

Sen känner jag att jag inte har något mer vettigt att skriva just nu så
TJAAAAAAAAAARÅ!

P.S. Har köpt mitt p&l tält nu, goodie !

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tyckte att du var heeeeet igår iaf ;)

2009-05-07 @ 09:50:25
URL: http://www.glittzern.bloggspace.se
Postat av: Fija

Haha, gött då vare en iafl :P

2009-05-07 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0