:)

Nu vare ett tag sen jag publicerade något här, gör ett försök.

Förra helgen så hade adam och dom spelning vilket gick bra trots alla omständigheter!
Nu äre så att jag har hört rykten om att alla som läser min blogg inte var där för att ge fuulllt stöd åt pajkarna så ni får en ny chans. 30/5, rock ett i ett ute i Fristad. Ni som såg dom förra gången kan ju komma nu med, alltid trevligt med mycket folk. Utropspris 40 kr! Kommer mer info senare :)

Jag har även chillat och jag komemr inte ihåg vad jag har gjort alla dagarna men jag vet iallafall att jag var ledig igår och det var bara en arena kamp men eftersom jag är så fruktansvärt ointresserad av fotboll så passade jag på att stanna hemma. Det var lite chill på ciluette igår, lite crazy kanske. Jaa-a.

Har även vart och kollat på I am you och daltorp 9ornas konsert, emelies lillebror va med, söta!

Jag har även dratt ihop chillgrill här ikväll vilket var möös. Kommit på att jag inte är så jävla bra på att grilla trots allt. Jag hade tydligen inte stängt luckan på grillen så allt kol trillade ur, brände hamburgarna osv. Vad hände där? Vart lite trevligt folk här, japp. Dom bestämde sig för att dra till kyppe och bada, jag bangade för jag trodde kvällen skulle fått ett goare slut men nehe. Bilder kommer...

Har fått info om att jag snusade en dag under kortegen, inget minne av det allls... så jag vet inte om jag tror på det. Källan är inte så säker har jag hört. :P

Kommentarer
Postat av: annie

asså inte pålitlig... hoppas det beror på alcoholen och inte att du inte litar på mig.. :P hahah PÖSSPORR

2009-06-03 @ 21:16:34
Postat av: Fija

Haha, nej annie... jag litar pa dig lilla tuuttenutte! klart jag gor! men som sagt du var som mig den kvallen, om inte mer full. de ar illa har jag hort :P

2009-06-09 @ 21:33:21
Postat av: Annie

hahah jag förstod faktist det lilla vännen!! ja den där drickan är inte alltid att lita på :p PUSSPUSS

2009-06-16 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0