...

Nu är jag så jävla trött. Har pluggat hela dagen utan att jag känner att jag kan något av skiten. Dåligt. Har även pratat med Linn i telefön vilket alltid är myspys! Jag önskar mig själv lycka till på proven imöra och en go natt... känns bra.

Om ni undrar så har jag verkligen inte några problem alls i mitt liv just nu, utom skolan men det är lixom inte problem bara naturens gång, inte vad jag kan komma på och inte för jag letar efter dem, det är så jävla gött. Helt enkelt underbart. Allt är bra, allt är löst. (inte packat alltså, hö-hö). Jag undrar dock hur alla "överenskommelser" kommer se ut om en vecka men det är ett mindre problem just nu, det märker vi om en vecka. :)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0