Drool.

Idag satte jag, Emelie och Jang oss på viskan för att käka lite. Det var bättre förr; godare och billigare. Det var även en as snygger pajk där, har aldrig sett honom innan i Borås, tror jag. Eller så var det honom jag sa så om förra gången med. Förrvirrat. Skit samma.

Annie kom iallafall sen och vi skulle ta oss en liten shopping tur tänkte vi. Det blev lite shoppat, inte så mycket men plånboken lider just nu så det kunde inte bli mycket mer... Det blev två svarta linnen och en svart ögonskugga. Hittade en matt svart nu. GÖÖÖÖTT äre!

Dagens citat av Annie: Killar är som cigg, man tar en och njuter lite.
STÄMMER!

Fick ett tillägg från Svartvitinuti på bdb:
man njuter som fan tills glöden tar slut, då är det dags att fimpa.

men jag vet inte eller så ser man det som:
när den är slut så blir man lite tokig och vill ha mer.

Sen gick jag hem och när jag kom förbi bäckäng thai så tänkte jag på det jang sa till mig "men fija du måste käka något ikväll!" så jag slank in och köpte mig lite mat. Så träffade jag min söte jobbarkompis Frida och vi stod och snackade ett ganska bra tag. Vi kom iallafall fram till att hon också ska till p&l så vi skulle träffas och kröka och att dregen är redigt snygg.

Jag gick sedan hem och väl hemma så satte jag på datorn (hö-hö) och gick in på tv4s hemsida för att kolla på carina berg flyttar in, det var ju till dregen. satt och kollade och käkade min thai. kan det bli så mycket bättre? Nej, tror inte de duuuuuuuu!

Nu sitter jag här; mätt och trött. Ändå så är klockan bara 22.05 men det är bra! funderar på att hoppa in i duschen nu eller imöra bitti. Får se.

Jag vill ha sommarlov nu, vill ha krök.
Puss&Kram
Ses på stan.
ELLLLEEEEEEEEEEEEE?!?!?!!!!!!!!111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0