Doppet.

Ointressant: Idag så har jag vart duktig och städat i mitt rum.

Intressant för de som gillar bloggen:
Sen så gjorde jag mat och Mia, Emelie, Jang och Annie kom hit och åt med mig.
Lulle kom även förbi sen och vi kikade på en film som vi inte såg så mycket av eftersom det mest blev tjöt. Det var näz vill jag påstå! Vi fick även lite galna idéer som ska testas tids nog :)








För er som undrar hur det går med mitt inte-supa-vad så har jag hittils lyckats, iofs så äre nog svårt att inte göra det eftersom jag inte har pengar till det ändå.

Jag och Annie kom på att vi har sagt att vi skulle köra nakenbad i Kypesjön och det har inte blivit något av det. Vi tyckte att det var mycket dåligt så vi bestämde oss för att göra det idag. Lulle var snäll och skjutssade dit oss och när vi väl var där, väligt peppade så såg det väldigt kallt ut. Du kanske tror att jag är på väg att skriva att vi bangade men GLÖM DET! Årets första dopp är gjort, jappjapp. Det var inte så jävla kallt som det såg ut. Det var möös :) Vi tog oss en promenixare hem och sedan följde jag henne till bussen.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig, bara funderar. Eller så sitter jag framför datan en stund till, får se...
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG NakenFIJA!!!!???

har du blivit nykterist? very proud of you (L)

2009-05-11 @ 10:03:16
Postat av: Fija

NakenFIJA är bara mitt andranamn! HAHA! Naer, kanske man kan säga, tills 25e, i två veckor alltså ;)

2009-05-11 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0