Drool?

Jag tänkte, reflekterade, funderade och analyserade. Allt gjordes per automatik.

Jag har lyckats
Jag har lyckats att använda delete knappen
Jag har lyckats sluta fundera
Jag har lyckats att ändra på´t


Just nu känner jag att du inte har något med mig och göra, vilket du aldrig riktigt har haft.

Det är jag som har fixat
Det är jag som har fixat så att du ens någon gång fanns i mitt liv
Det är jag som har fixat så att du inte längre finns i mitt liv.


Du kommer aldrig mer tillbaka, det är jag glad för. Eller kanke stolt över mig själv mer kanske?

Jag har lyckats använda delete knappen,
det är jag som har fixat så att du inte längre finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0