sen uppdatering.

Sommar, sommar, sommar ?
Nej i Borås så har det regnat konstant i en vecka och man får inte direkt en skymt av solen.
För att få lite färg får man gå till Sun House, inte till almenäs.

Nu är jag hos Emelie och försöker blicka tillbaka på  de senaste veckorna, efter Grekland och kommer på att det har hänt en del faktiskt. På tal om Emelie så har hon fått sitt körkort (YEEEEY!) förra veckan, därför har det blivit endel dopp i kype, näck.

Peace and love var underbart och jag längtar tillbaka, så klart. Vi va ett jävla gött gäng och det hade inte kunnat gå fel, det visste jag innan vi åkte. Även om vi blev hotade av våra grannar så vi var tvungna att flytta, fick ett tält sönderslaget och brända terassstolar/tält så hade vi det så jävla braaa! Jag hette Berta under hela festivalen, pratade skånska och var från Göteborg. Jag älskade och prata i en hink, odla korkar, röka genom näsan, skrika och krama träd. Vi alla förändrades, det gör alla. Ju förr, desto bättre. En galen vecka helt enkelt.
( Bilder hittar man på www.bilddagboken.se och sök på Enrob. Eller så finns det såklart ute på facebook. )

Förövrigt så såg jag tre snygga killar på p&l, två hade tjej  (de va våra grannar, inte idioterna som förstörde. jag tjuvlyssnade. haha) och en såg jag bara när han skulle in. Så jävla dåligt! Har haft fler ragg efter p&l än under.
På tal om ragg efter p&l; Total satisfaction, always guaranteed ?
Hoppas det.

Linn har fyllt hela 18 år och vi har firat detta med utgång tors, fre och lör. Det har visat sig att när alkoholen slår til så lever skånskan kvar. Det är klockrent! Skulle tattuerat mig men kom sent, nu måste jag vänta på pengar :/

Har även vart endel med brööödsen, nu har ju Annie åkt till hönö för att sen ta sig till stockholm. Buse. Lämna oss så, vi våldgästar henne i drömmen sen, hon behöver inte oroa sig. Lulle har vart med en del också och vi har även städat hans lägenhet, för vi är godhjärtade.

Orkar inte uppdatera mer nu, kommer mer sen.
Idétorka, ELLE?!!?!11

Pösspörr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0