Hey!

Har blivit dålig på att uppdatera men min data är ju ganska paj.

På tal om paj så har jag både ätit paj och supit pajen sen sist jag skrev.
Pajen var god.
Jag söp tyvärr bort min tändare och min mobil, mina skor gick även paj så de kan inte användas mer.

För er som är i behov av att nå mig så är nummret nu mer
07303 666 10
skicka gärna iväg ett sms eller något med då så jag får ert nummer, har ju inga kontakter kvar som sagt.

Tiden har vart jävligt nice, har lärt känna en bunt med nytt folk vilket aldrig är fel, har lyckats gå till trägår´n när det inte är klubb epsilon och det var helt underbart kul.

I veckan så ska jag jobba lite och ut och festa lite, aldrig fel, aldrig fel.

Umgås med mina underbara vänner så det blev en kort uppdatering,
hörs man!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0