Chillidillpill

Sitter återigen hos Emelie och bloggar. Det var lite pajkar här precis men skjutssen skulle hem och jobba imöra så dom drog nyss. NU blir det kväll med flickorna.
Mitt Internet fungerar ju som sagt inte som det ska...

Idag skulle jag ut och supit men det blir inte så. Det kanske blir krök imöra och på lördag jao?

Idag har jag vart och fikat med Sara, Hanna och Linda. Sen tog jag och Linda oss till knalleland och chilla innan jag skulle jobba på Elfsborgs matchen. Mös vare, Hanna ville starta en sexblog så jag vet inte vi kanske göre ngra brööds. Då ska den (hoppas jag) vara anonym, annars vill inte jag längre vara med. Som ni förstår då kommer jag inte länka till den eller så. Lät lite smått kul så varför inte?

Idag så har det vart mycket sex-prat så att säga, positivt :)  Jag har absolut inget emot det. Sen mötte jag detta fölket på stan och de ville se Di Levas tricot innan en sväng in på city. Då jag bestämde mig för att ringa ett nummer där det typ stod "singel och sugen" det var kul, drev lite med dem... Di Leva sög ju.

Kollat lite på två och en halv man, alltid kul, alltid kul :)

Svaret på förra blogg inlägget; Total satisfaction always guaranteed ?
Svar: Ja.

Adam med band har även spelning imöra på klubb 033 så ska väl dit med :)

Ha´t bra
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0